051-37638020 info@ros.ir

 مدیران شرکت ها با استفاده از ابزارهای دیجیتالی مانند وب سایت، موبایل، شبکه های اجتماعی، ایمیل رفتار کاربران را تحلیل می کنند و باعث جذب کاربران می شوند. عدم استفاده از بازاریابی دیجیتال باعث می شود کسب و کار شما به فراموشی سپرده شود. دیجیتال مارکتینگ در مشهد این روزها رونق زیادی پیدا کرده است. پس شما هم تا دیر نشده است دست به کار شوید. با رز همراه باشید.

با توجه به گستردگی فضای دیجیتال و حضور قابل توجه کاربران در این فضا، امروزه مفهوم و نیاز به دیجیتال مارکتینگ به شدت احساس می شود. محصولات و خدمات شما بدون هیچ گونه تلاشی خود به خود در فضای مجازی به فروش نمی روند. مشتریان به دنبال برندی شناخته شده هستند و می خواهند به آن برند باور و اطمینان داشته باشند. بنابراین فرصت های بسیار زیادی باحضور در این فضا و استفاده از استراتژی های بازاریابی برای کسب و کارها به وجود می آید.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به کلیه ی فعالیت هایی گفته می شود که برای معرفی برند، محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی انجام می شود.

تفاوت بازاریابی دیجیتال با بازاریابی اینترنتی در چیست ؟

خدمات دیجیتال مارکتینگ در مشهد

همه ما در گفتگو های عامیانه معمولا بازاریابی دیجیتال و بازاریابی اینترنتی را به اشتباه به جای هم به کار می بریم. در صورتی که بازاریابی دیجیتال و بازریابی اینترنتی تفاوت زیادی با هم دارند. در بازاریابی دیجیتال از تمام رسانه های دیجیتال برای جذب مشتری استفاده می شود و به اینترنت و فضای مجازی محدود نمی شود. این رسانه ها شامل وب سایت، تبلیغات پیامکی، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو(سئو)، پادکست های صوتی و … است. بازاریابی اینترنتی زیر مجموعه ای از بازاریابی دیجیتال است. بازاریابی اینترنتی با استفاده از رسانه هایی است که باید حتما به اینترنت متصل باشند. اما بازاریابی دیجیتال فقط با استفاده  از ابزارهای دیجیتالی است. به عنوان مثال تبلیغات پیامکی جزو تبلیغات بازاریابی دیجیتال است که به اینترنت نیازی ندارد. .

مزایای دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال در مقایسه با بازاریابی سنتی مزایای فراوانی دارد . به همین دلیل امروزه استقبال بی نظیری از این نوع بازاریابی شده است. تعدادی از مهمترین مزایای دیجیتال مارکتینگ در مشهد را با هم بررسی می کنیم:

  1. دسترسی به مخاطبان راحت است و می توان تبلیغات و پیام ها را به سادگی در معرض دید آن ها قرار داد.
  2. نتایج کمپین بازاریابی دیجیتال قابل اندازه گیری و قابل پیگیری است. با استفاده از دیجیتال مارکتینگ میزان بازخورد کار خود را در لحظه می بینید.
  3. هزینه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بسیار کمتر از بازاریابی سنتی است.
  4. با استفاده از شیوه شخصی سازی در دیجیتال مارکتینگ می توان برای هر دسته از مخاطبان پیام بازاریابی را متناسب با علایق و ترجیحات او فرستاد.
  5. دیجیتال مارکتینگ در تمام شبانه روز و بی وقفه در حال خدمت رسانی است. دسترسی دائمی مخاطبان و پاسخگویی سریع به آن ها موجب رفاه حال مشتریان می شود.
  6. کالاها و خدمات دیجیتالی به سرعت به دست مشتری می رسند.
  7. خدمات دیجیتال مارکتینگ به مکان وابسته نیست. به طور مثال اگر مخاطب شما در تهران است، شما به راحتی می توانید با دیجیتال مارکتینگ در مشهد او را جذب کنید.

با استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ در مشهد به راحتی می توانید کسب و کار خود را رونق دهید. بنابراین نا امید نشوید و به تلاش خود ادامه دهید. ما در رز کنارتان هستیم.